君の名前で僕を呼んで (2017) Watch Stream Full Movie

君の名前で僕を呼んで (2017) Watch
Watch Here | Full Movie 君の名前で僕を呼んで

Title: 君の名前で僕を呼んで
Actors: Armie Hammer, Timothée Chalamet, Michael Stuhlbarg, Amira Casar
Genres: Drama, Romance
Director: Luca Guadagnino
Writer: James Ivory (screenplay by), André Aciman (based on the novel by)
Release Date: 2017-09-01
Votes: 5458
Vote Average: 8.3


Summary of 君の名前で僕を呼んで
1983年夏、北イタリアの避暑地で家族と過ごす17歳のエリオは、大学教授の父が招待した年上の大学院生オリヴァーと出会う。一緒に自転車で散策したり泳いだり、読書したり音楽を聴いたりするうちに、エリオはオリヴァーに恋心を抱く。やがてその思いは通じるが、夏の終わりが近づくにつれてオリヴァーが避暑地を去る日が近くなる。


君の名前で僕を呼んで - 2017 Trailer

No Trailer Found Yet




Do You want to stream 君の名前で僕を呼んで (2017) full movie? So here is the right place.
Tags:
Watch 君の名前で僕を呼んで (2017) Full Movie Online
Streaming 君の名前で僕を呼んで (2017) FULL HD
HD Movie 君の名前で僕を呼んで (2017)
Streaming Online Youtube 君の名前で僕を呼んで
Watch Free 君の名前で僕を呼んで

Related Posts

Posting Komentar

Subscribe Our Newsletter