ぼくの名前はズッキーニ (2016) Full Movie Online

ぼくの名前はズッキーニ (2016) Streaming Free
Watch Here | Full Movie ぼくの名前はズッキーニ

Title: ぼくの名前はズッキーニ
Actors: Gaspard Schlatter, Sixtine Murat, Paulin Jaccoud, Michel Vuillermoz
Genres: Animation, Comedy, Drama
Director: Claude Barras
Writer: Céline Sciamma (screenplay writer), Germano Zullo (contributing writer), Claude Barras (contributing writer), Morgan Navarro (contributing writer), Gilles Paris (novel), Michael Sinterniklaas (english script adaptation), Christian La Monte (english script adaptation)
Release Date: 2016-10-12
Votes: 648
Vote Average: 7.8


Summary of ぼくの名前はズッキーニ
いつも屋根裏部屋でひとりで絵を描いて遊んでいる少年イカールは、ママと二人暮らし。パパが“若い雌鳥(女性)”のもとに去ってしまってから、ママはビールを飲んでは怒ってばかり。ある日、いつものようにビールの缶でタワーを作って遊んでいる時、ママは不慮の事故に遭い、帰らぬ人になってしまう。事故を担当した警察官のレイモンは、ママがつけた“ズッキーニ”という愛称を大切にしているイカールを不憫に思いながらも、孤児院「フォンテーヌ園」に連れていく…。


ぼくの名前はズッキーニ - 2016 Trailer

No Trailer Found Yet




Do You want to watch ぼくの名前はズッキーニ (2016) full streaming? So here is the right site.
Tags:
Watch ぼくの名前はズッキーニ (2016) Full Movie Online
Streaming ぼくの名前はズッキーニ (2016) FULL HD
HD Movie ぼくの名前はズッキーニ (2016)
Streaming Online Youtube ぼくの名前はズッキーニ
Watch Free ぼくの名前はズッキーニ

Related Posts

Posting Komentar

Subscribe Our Newsletter